Ramowy rozkład dnia
600-800
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy niekierowane (np. konstrukcyjne, tematyczne), służące realizacji pomysłów dzieci.
800 – 815
Ćwiczenia ogólnorozwojowe mające na celu rozwijanie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej. Ćwiczenia poranne.
815 – 830
Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do śniadania.
830-900
Śniadanie.
900-915
Czynności higieniczne w łazience, przygotowania do zajęć kierowanych.
915-1100
Realizacja zajęć kierowanych poprzez zajęcia z całą grupą. Wspomaganie rozwoju dziecka w sferze: fizycznej, emocjonalnej, społecznej i poznawczej.
Spacery, wycieczki, uroczystości. Zabawa ruchowa.
1100-1145
Zabawy niekierowane w sali lub na świeżym powietrzu. Indywidualna praca stymulacyjna z dziećmi wymagającymi pomocy i z dziećmi zdolnymi. Obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze. Zabawa ruchowa.
1145-1200
Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do obiadu.
1200-1230
Obiad.
1230-1245
Czynności higieniczne po obiedzie.
1245-1310
Poobiedni odpoczynek – słuchanie muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej.
1310-1335
Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe i słuchowe. Wspieranie ciekawości i samodzielności, a także kształtowanie tych wiadomości i umiejętności, które są ważne w edukacji przedszkolnej.
1335-1410
Czynności higieniczne w łazience. Podwieczorek.
1410-1425
Higiena rąk.
1425-1600
Zabawy niekierowane w sali i na świeżym powietrzu, służące realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna z dziećmi wymagającymi pomocy oraz dziećmi zdolnymi.