Ramowy rozkład dnia
600-750
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy niekierowane, służące realizacji pomysłów dzieci. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe mające na celu rozwijanie percepcji wzrokowej, słuchowej, grafomotorycznej. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Ćwiczenia poranne.
750 – 800
Czynności samoobsługowe w łazience. Przygotowanie do śniadania.
800-830
Śniadanie.
830-845
Czynności higieniczne oraz przygotowania do zajęć kierowanych.
845-1115
Zajęcia kierowane z grupą. Zajęcia i zabawy kierowane, inspirowane przez nauczycielkę, wspomagające rozwój dziecka w sferze: fizycznej, emocjonalnej, społecznej i poznawczej.
Zabawy niekierowane w ogrodzie przedszkolnym. Spacery, wycieczki, uroczystości. Zabawa ruchowa.
1115-1130
Czynności samoobsługowe w szatni. Czynności higieniczne w łazience, przygotowanie do obiadu.
1130-1200
Obiad oraz czynności higieniczne w łazience.
1200-1315
Poobiedni relaks, wyciszanie dzieci za pomocą wybranych technik relaksacyjnych. Słuchanie muzyki i literatury dziecięcej. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe i słuchowe. Indywidualna praca stymulacyjna z dzieckiem wymagającym pomocy i z dzieckiem zdolnym. Zabawy niekierowane w sali.
1315-1330
Czynności higieniczne w łazience, przygotowanie do podwieczorku.
1330-1350
Podwieczorek oraz czynności higieniczne w łazience.
1350-1600
Zabawy niekierowane w sali i na świeżym powietrzu. Wspieranie ciekawości i samodzielności dzieci oraz kształtowanie tych wiadomości i umiejętności, które są ważne w edukacji przedszkolnej.