Ramowy rozkład dnia

600-800

Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy niekierowane (np. konstrukcyjne, tematyczne), służące realizacji pomysłów dzieci.

800 – 815

Ćwiczenia ogólnorozwojowe mające na celu rozwijanie percepcji wzrokowej,  słuchowej, grafomotorycznej. Ćwiczenia poranne.

815 – 830

Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do śniadania.

830-900

Śniadanie.

900-915

Czynności higieniczne w łazience, przygotowania do zajęć kierowanych.

915-1100

Realizacja zajęć kierowanych poprzez zajęcia z całą grupą. Wspomaganie rozwoju dziecka w sferze: fizycznej, emocjonalnej, społecznej i poznawczej.

Spacery, wycieczki, uroczystości. Zabawa ruchowa.

1100-1145

Zabawy niekierowane w sali lub na świeżym powietrzu. Indywidualna praca stymulacyjna z dziećmi wymagającymi pomocy i z dziećmi zdolnymi. Obserwacje przyrodnicze, zabawy badawcze. Zabawa ruchowa.

1145-1200

Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do obiadu.

1200-1230

Obiad.

1230-1245

Czynności higieniczne po obiedzie.

1245-1310

Poobiedni odpoczynek – słuchanie  muzyki relaksacyjnej i literatury dziecięcej.

1310-1335

Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe i słuchowe. Wspieranie ciekawości i samodzielności, a także kształtowanie tych wiadomości i umiejętności, które są ważne w edukacji przedszkolnej.

1335-1410

Czynności higieniczne w łazience. Podwieczorek.

1410-1425

Higiena rąk.

1425-1600

Zabawy niekierowane w sali i na świeżym powietrzu, służące realizacji pomysłów dzieci. Praca indywidualna z dziećmi wymagającymi pomocy oraz dziećmi zdolnymi.