Ramowy rozkład dnia
600-815
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Stwarzanie warunków do zabaw niekierowanych, tematycznych, badawczych. Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję ruchową, wzrokową, słuchową, grafomotorykę. Praca wyrównawcza z dzieckiem zdolnym i praca stymulacyjna. Prace porządkowe w sali. Ćwiczenia poranne.
815-830
Czynności samoobsługowe w łazience. Przygotowanie do śniadania.
830-900
Śniadanie.
900-915
Czynności higieniczne oraz przygotowania do zajęć kierowanych.
915-1145
Zajęcia kierowane z grupą. Zajęcia i zabawy kierowane, inspirowane przez nauczycielkę, wspomagające rozwój dziecka w sferze: fizycznej, emocjonalnej, społecznej i poznawczej.
Zabawy i gry ruchowe na świeżym powietrzu. Obserwacje przyrodnicze, poznanie najbliższego otoczenia, spacery i wycieczki. Zabawy badawcze, nabywanie doświadczeń w kontaktach z najbliższym otoczeniem.
1145-1200
Powrót z ogrodu. Czynności samoobsługowe w szatni. Czynności higieniczne w łazience oraz przygotowanie do obiadu.
1200-1230
Obiad oraz czynności higieniczne w łazience.
1230-1345
Poobiedni relaks, wyciszanie dzieci za pomocą wybranych technik relaksacyjnych. Słuchanie muzyki, literatury dziecięcej. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe i słuchowe.
Zabawy niekierowane, zabawy ruchowe w sali. Indywidualna praca kompensacyjno-korekcyjna oraz z dzieckiem zdolnym. Prace porządkowe w sali.
1345-1400
Czynności higieniczne w łazience, przygotowanie do podwieczorku.
1400-1430
Podwieczorek oraz czynności higieniczne w łazience.
1430-1600
Zabawy niekierowane i gry ruchowe na świeżym powietrzu.